شب یازدهم محرم 1435

مراسم عزاداری شب یازدهم محرم 1435 مطابق با  پنج شنبه 23 آبان 1392

موضوع سخنرانی : هجوم به خانه وحی ( سلسله مباحث “از غدیر تا عاشورا(9)”)

سخنران : جناب آقای غلام رضا صادقی فرد

سر فصل مطالب ارائه شده :

  • جماعتی که به شخص خاتم پیامبران صلی الله علیه و آله آنگونه بی حرمتی می کردند که در کتب خودشان خواندیم ، از هیچ بی حرمتی به خاندان آن حضرت خودداری نمی کردند. آنچه در عاشورا رخ داد ، گوشه ای از جنایت هایی است که زبان از بیان آن عاجز است.
  • دستورهایی که ابوبکر برای مقابل با مخالفانش با نام “اهل رده” ، خطاب به خالد صادر کرده بود ، نوع برخود این جماعت را با مخالفان مشخص می کند که از هیچ جنایتی در این برخوردها خودداری نمی کردند حتی زنده آتش زدن مخالفین .
  • بعضی از لوازم شخص پیامبر صلی الله علیه و آله از مواردی است که نشانه های خاصی در آنها وجود داشت . نشانه هایی که در نزد هر فردی یافت شود ، به دلالت روایتهایی که در مجامع روایی امامیه یافت می شود ، از نشانه های امامت آن شخص و جانشینی خاتم پیامبران صلی الله علیه و آله است مانند : انگشتر (خاتم) ، شمشیر ، زره ، عمامه .
  • انگشتر (خاتم) پیامبر صلی الله علیه و آله شان  (که مهر ایشان نیز بوده) یکی از لوازم شخصی ایشان بود که نقش تعیین کننده ای در حکومت حاکمان بعد از ایشان داشت . این مهر بر نگین این انگشتر یا خاتم  که جنس آن نقره است نقش بسته که نقش آن “محمد رسول الله” بود .
  • به روایت کتب صحیح عامی این انگشتر بعد از پیامبر رحمت در دست ابوبکر و بعد از او در دست عمر و بعد از او در دست عثمان بوده است و به عنوان نشان خلافت و جانشینی پیامبر صلی الله علیه و آله استفاده می شد.
  • اما این خاتم چگونه و از چه طریقی به دست ابوبکر رسیده است ؟؟
  • نکته ی مهم این است که به هر روشی که این خاتم به دست ابوبکر رسیده باشد ، با به سرفت رفتن این “خاتم” از خانه پیامبر رحمت صلی الله علیه و آله برابری دارد چه با هجوم چه بی هجوم !
  • ابوبکر نامه های فراوانی از دستورات سود جویانه خود که به شهر های مختلف ارسال می کرد را با مهر رسول خدا ممهور کرده است و عاملان خود را بجای عاملان و فرستادگان پیامبر رحمت صلی الله علیه و آله به عنوان مأمور برای دزدیدن صدقات مردم ارسال می کرد .
  • طبق روایاتی از کتب عامی عثمان به خود این اجازه را می داد که انگشتری دقیقا مشابه خاتم پیامبر رحمت صلی الله علیه و آله برای او بسازند و این موضوع نشان دهنده این است که از روز اول انگشتر های جعلی فراوانی ساخته شده است .
  • دارایی های پیامبر خدا را به هر کسی که خواستند ، بخشیدند و با استفاده از هیمن مهرها ، آن بخشش ها را به خاتم پیامبران صلی الله علیه و آله نسبت دادند .
  • “شمشیر” ، “زره ” و “عمامه ” پیامبر رحمت صلی الله علیه و آله نیز به دست ابوبکر و حاکمان همراهش نیفتاد زیرا امامیه بر این عقیده اند که این موارد ، از میراث امامت است و در نزد امامان شیعه تا ظهور و قیام حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف باقی است .
  • حضرت امام صادق علیه السلام : مثل سلاح (= سلاح پیامبر خدا) در میان ما ، مثل تابوت در بنو اسرائیل است .
  • طبق کتب بخاری و مسلم : حضرت علی بن الحسین بعد از کشته شدن حضرت حسین بن علی که رحمت خدا بر او باد ! وقتی از نزد یزید بن معاویه به مدینه آمدند ، با مسور بن مخرمه روبه رو شدند و مسور به ایشان گفت : آیا شمشیر پیامبر خدا را به من می بخشی ؟؟ ….
  • پس شمشیر پیامبر رحمت صلی الله علیه و آله در زمانی که حضرت امام زین العابدین علیه السلام از شام به مدینه باز می گشت ، در دست آن حضرت بود.
  • آری این شمشیر ، همان شمشیری است که در روز عاشورا در دستان مبارک حضرت سید الشهدا علیه السلام بود و بدست دشمنان حضرت رسید اما خود یزید بن معاویه آن را به امام سجاد علیه السلام باز گرداند .
  • انگشتر ، زره ، عمامه و شمشیر رسول خدا صلی الله علیه و آله در روز عاشور در دستان حضرت سید الشهدا علیه السلام بود و  این انگشتر همان انگشتری بود که حضرت برای رفع تشنگی در دهان مبارک فرزندش علی اکبر قرار دادند .

دریفات فایل های محتوایی :

دریافت فایل پاورپوینت با حجم :  27 MB

ppt

 

 

 

 

دریافت فایل پی دی اف با جحم  :19 MB

ACP_PDF 2_file_document

 

 

 

 

دریافت فایل صوتی با حجم : 27 MB      مدت زمان >> 1:55

Google-Voice-Search-icon

 

 

 

 

پخش فایل صوتی :

Get the Flash Player to see this content.

5 دیدگاه برای “شب یازدهم محرم 1435”

home نوامبر 16th, 2013 در 3:27 ب.ظ

سلام!
آیا کتاب های نوشته شده توسط جناب مهندس را روی سایت برای ارائه و فروش نمی گذارید؟

home نوامبر 17th, 2013 در 6:29 ق.ظ

سلام چرا وقتی صدای استاد را از روی سایت دارم گوش می کنم و بعدش می زنم که پاورپوینت یا پی دی اف یا صوت دانلود شود پخش صدا قطع می گردد؟!!

مدیر سایت نوامبر 17th, 2013 در 7:49 ق.ظ

با سلام
وقتی شما در حال گوش دادن به فایل صوتی هستید و اقدام به تماشای فایل pdf می نمایید ، چون فایل pdf به صورت کامل باید بارگزاری شود تا نمایش داده شود ، پهنای باند شما را اشغال می کند و اگر سرعت اینترت شما کم باشد باعث می شود فایل صوتی با تأخیر پخش شود .
با تشکر از نظرات شما

home نوامبر 17th, 2013 در 6:41 ق.ظ

سلام من امروز رفتم و روی گوگل سرچ کردم کودتایی به نام سقیفه و بعد هم سرچ کردم از غدیر تا عاشورا متاسفانه در 110 پاسخ اولیه ی پیشنهادی گوگل نام سایت شما نیامد یعنی در 11 صفحه اول نیامد، البته من دیگر ادامه ندادم ببینم در کدام صفحه می آید. برای این که بیایید در صفحات ابتدایی گوگل کاری انجام بدهید.

مدیر سایت نوامبر 17th, 2013 در 7:53 ق.ظ

با سلام
برای قرارگرفتن سایت در صفحات ابتدایی موتورهای جستجوگر هم نیاز به زمان است و هم انجام مجموعه فعالیت هایی که با عنوان SEO شناخته می شود ، انشاالله با تلاش متخصصین این حوزه سایت با صادقان در صفحات اول موتورهای جستجوگر قرار خواهد گرفت .
با تشکر از نظرات خوب شما

پاسخ دهید

دیدگاه شما